<

Як підготуватися до чорної п'ятниці магазину дитячого одягу

Чорна п'ятниця - традиційна щорічна розпродаж, яка вважається унікальним івентом в сфері продажів. 27 листопада всі магазини, супермаркети, бутики радіють потоку покупців, а останні, в свою чергу, в захваті від обвалу цін. Оскільки ця подія має досить стислі терміни, всього один день (хоча деякі підприємці «святкують» розпродаж цілий тиждень до і після безпосередньо чорної п'ятниці), до нього необхідно ретельно підготуватися. Це стосується і споживачів, яким рекомендується попередньо вирішити, який товар вони будуть купувати в першу чергу, і магазинів. Для якісної підготовки існує алгоритм, виконуючи який можна домогтися досить високого відсотка продажів.


Дитячий одяг - лідер продажів на чорну п'ятницю

Магазини дитячих речей були, є і будуть затребувані. Особливо це актуально під час тотального розпродажу. Деякі продавці пропонують не просто божевільні знижки, а можливість купити костюми дитячі оптом. Подібні вигідні пропозиції неможливо обійти стороною. Але як правильно підготуватися? 

  1. Вивчити загальну статистику. Це стосується як власних кейсів магазину, так і чужих. Необхідно визначити пік купівельної активності. Як правило, оскільки це п'ятниця, піку спостерігається два: в обідній час і ввечері. Однак цей фактор може варіюватися.
  2. Обчислити середнє число товарів на одного покупця. Це розвантажить не тільки менеджерів, але і допоможе зрозуміти, скільки пропонувати речей для підвищення середнього чека.
  3. Розподілити знижки. Тут є три варіанти розвитку подій. Магазин може автоматично зробити знижки на всю продукцію, вибрати кілька категорій або ж зупинитися на конкретних окремих товарах. Все залежить від асортименту. Прекрасно, коли покупцеві не потрібно підлаштовуватися під асортимент, адже можна співпрацювати безпосередньо. Наприклад, замовити дитячі нарядні сукні оптом від виробника - пропозиція, яка гарантує якість речей і тільки позитивним чином позначиться на фінансах.
  4. Проаналізувати попит на товари. Кожен магазин має свої бестселери, які користуються ще більшою популярністю під час розпродажів. Це обов'язково потрібно враховувати. А також не забути оцінити маржинальність. Робити це рекомендується як по окремих товарах, так і цілими категоріями.

Крім вищезазначених Лайфхак, існують перевірені способи, як підвищити середній чек. Примітно, що хоч це поширюється на фізичні і онлайн-магазини, для останніх поради будуть особливо ефективними. По-перше, зробити безкоштовну доставку в чорну п'ятницю при покупці від суми, яка дорівнює середньому чеку. По-друге, пропонувати набори речей. Наприклад, дитяча шапка 150 грн. і дитячий шарф 150 грн. разом будуть коштувати 250 грн. замість 300 грн. По-третє, зробити актуальну підбірку товарів за категоріями: шкільний одяг оптом, стильна дитячий одяг оптом , одяг для новонароджених. Або більш конкретно: реглани, штани, піжами.


Про що ще подбати магазину дитячого одягу

Чорна п'ятниця - очікувана подія. Після нього люди будуть чекати новорічний сезон знижок, тому восени закуповуються по максимуму. Інтернет-магазину варто переконатися, що сайт впорається з напливом покупців і зростанням трафіку. Дитячий одяг оптом від виробника без рядів - це не тільки заманливо, але і фінансово вигідно, тому магазину потрібно обов'язково перевірити обсяги складу і провести його ревізію.


Написать отзыв

Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.
    Плохо           Хорошо